sábado, 16 de junho de 2012

b-day wish list!


It's almost my birthday (24th June) and it has become a tradition for me to make a list of wishes and this year I want to share it with you! 

1. Prada Baroque sunglasses although I'm still trying to choose between those and the Celine Audrey ones

2. Marc by Marc Jacobs Studded Leather Mouse Flats

3. Kiehl's moisturizers my personal favorites for everyday 

4. Smythson note book 

Estou quase a fazer anos (24 de Junho) e tornou-se uma tradição para mim fazer uma lista de possiveis prendas e por isso este ano quis partilha-la convosco! 

1. Oculos de sol Prada ou os Audrey da Celine ainda estou a escolher

2. Sabrinas dos ratinhos Marc by Marc Jacobs 

3. Cremes da Kiehl's - os meus preferidos

4. Caderno Smythson

Sem comentários:

Enviar um comentário