quarta-feira, 3 de outubro de 2012

Lisbon Lisbon Lisbon


Sorry sorry sorry for my lately lack of attention to the blog! I've returned to Lisbon a couple of weeks ago but it has been a back and forth to Coimbra due to work and also it was the freshman welcoming week so there was no time for posting guys. Well as for the big news I found a new home and moved in with a friend of mine from Coimbra who also studies in IADE (you can see her in the last picture). Our home is really close to college (no excuse to skip classes :p) and this year I have a bedroom with windows and a biiig closet :)
As for FNO I only had a chance to visit a couple of stores in Av. Liberdade which i'll talk about in another post. Well as I am running late and I still have to get ready for a watch presentation at Lux I'll see you tomorrow 'cause from now on I promise I'll dedicate more time for number 64!

Desculpem, desculpem, desculpem pela minha falta de dedicação ao blog ultimamente! Voltei para Lisboa à umas semanas atrás mas tem sido um imparável ir e vir de Coimbra para cá por causa de trabalho e foi também a recepção ao caloiro no IADE e por isso tem sido mesmo impossivel ter tempo para fazer posts. Bem agora boas noticias: encontrei uma nova casa e mudei-me com uma amiga minha de Coimbra que também estuda no IADE (podem vê-la na última foto). A nossa casa é bem pertinho da faculdade (não há desculpas para faltar às aulas :p) e este ano finalmente tenho janelas no quarto e um grandee armário :)
Entretanto e já à algum tempo foi o FNO mas infelizmente só consegui visitar algumas lojas na Av. da Liberdade do qual irei falar noutro post. Bem, tenho que me ir arranjar porque como sempre já estou atrasada para uma apresentação de relogios no Lux mas prometo que apartir de hoje irei dedicar mais tempo ao number 64!


Sunglasses Celine Audrey
Jacket Zara f/w 2012
Basic t-shirt H&M
Military jeans Zara
Ballet flat Repetto on Quina Lopez 
Watch Asos
Ring H&M
Louis Vuitton bag



Sem comentários:

Enviar um comentário